Без категорії

Стоянковий підігрів – що це таке і чи варто вкладати гроші?

Уявіть собі середину холодної зими. Ви встаєте вранці, виходите з дому і потрапляєте в теплий салон автомобіля, залишеного на стоянці. Руки у вас не холодні, тому ви повертаєте ключ запалювання і їдете. Це не сон. Так працює звичайний стоянковий обігрівач.

Багато автолюбителів помилково вважають, що подібний обігрівач, як і раніше, залишається розкішшю і необґрунтованою витратою для автомобіля. Безумовно, якісне обладнання може коштувати кілька тисяч гривень, однак, це грамотна, корисна і довгострокова інвестиція у ваш автомобіль.

Те, що не кожен автомобіль пристосований до його встановлення, і що це непотрібне доповнення – міф. Існує кілька типів стоянкового обігрівача і кілька способів його експлуатації.

Обігрівач салону – що це?

Автономний дизельний обігрівач салону – це спеціальна автомобільна система, метою якої є обігрів автомобіля під час стоянки, а також під час експлуатації в умовах низьких температур. Особливо добре вона працює взимку і є ідеальним рішенням для тих, кому доводиться залишати свої автомобілі на відкритому повітрі на ніч.

Комфорт від наявності подібної системи обігріву салону можна відчути, перш за все, під час сильних морозів, але працює вона і тоді, коли температура навколишнього середовища опускається нижче нуля.

Як правило, такі системи спочатку встановлювали в дорогі автомобілі, а як дорогі інвестиції в дешевші моделі їх раніше не розглядали. Проте безперечною перевагою є те, що дизельні обігрівачі можна встановити практично на будь-який автомобіль.

Як працює стоянковий обігрівач?

Робота обігріву заснована на синхронізації систем охолодження і вентиляції автомобіля. Система нагріває охолоджувальну рідину, підвищуючи температуру двигуна. За цей час до салону автомобіля нагнітається тепле повітря, забезпечуючи його комфортну температуру, що відчувається одразу після входу. Завдяки цьому двигун зношується менше і запускається при більш високій температурі.

За ефективність роботи системи відповідає опалювальний агрегат, встановлений під капотом. Пристрій підключається до обох систем і забезпечується паливом прямо з бака. Завдяки цьому для роботи йому не потрібен працюючий двигун.

Спеціальний вентилятор засмоктує повітря, необхідне для процесу горіння. Нагрівач сигналізує про рух холодоагенту замкнутим контуром, що йде до теплообмінника, двигуна і назад в агрегат. Під час повторюваного циклу накопичується тепло, яке проникає в салон кабіни через заводську систему вентиляції. Щоб повністю прогріти автомобіль у найлютіший мороз, достатньо, щоб процес тривав не більше 20 хвилин.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *