Чи варто мати стоянковий обігрівач у своєму автомобілі? Безумовно так! Це дуже корисне рішення, яке зберігає тепло у вашому автомобілі, навіть коли він стоїть всю ніч просто неба за низької температури. Коли температура опускається нижче нуля взимку, важко не оцінити таке рішення.
Що таке стоянковий обігрівач і як він працює?
Стоянковий обігрівач – це назва системи, яка відповідає за підвищення температури повітря в салоні, навіть коли автомобіль не рухається. Це рішення також використовується для підігріву різних компонентів двигуна.
Така система насамперед асоціюється з вантажівками, але стоянкові опалювачі для легкових автомобілів, катерів, яхт і невеликих приміщень на суші також стають дедалі поширенішими. Які характеристики такого рішення?
Система стоянкового обігрівача здатна підтримувати температуру в салоні на рівні 20 градусів за Цельсієм, навіть коли на вулиці дуже холодно. Завдяки стоянковому обігрівачу ви також можете прогріти двигун, який буде краще працювати за низьких температур одразу після запуску.
Це особливо важливо, коли температура зовнішнього повітря опускається значно нижче нуля. Тоді ви можете забезпечити двигуну умови для роботи в оптимальних умовах.
Це можливо, оскільки стоянковий обігрівач для легкового автомобіля є системою, незалежною від двигуна. Це означає, що його можна запустити навіть до запуску. Агрегат живиться паливом, яке береться безпосередньо з паливного бака автомобіля.
Як це працює
Після запуску агрегату також вмикається циркуляція охолоджувальної рідини. Робочий агрегат нагріває охолоджувальну рідину, яка починає циркулювати, нагріваючи окремі компоненти двигуна. Завдяки цьому – в ситуації, коли температура зовнішнього повітря дуже низька – ви можете розраховувати на попередній прогрів двигуна.
Але найголовніше, що стоянковий обігрівач також буде обігрівати салон автомобіля. Це можливо завдяки використовуваному вентилятору, який направляє нагріте повітря безпосередньо в салон. Увімкнувши стоянковий обігрівач для вашого автомобіля, ви можете розраховувати на те, що температура в салоні підніметься до оптимальних значень всього за кілька хвилин.
Завдяки цьому вам не доведеться проходити перші кілометри із замерзлими руками – ви відразу поїдете в комфортних умовах. Найчастіше систему налаштовують так, щоб температура в салоні досягала 20 градусів за Цельсієм, а сам двигун повинен досягати температури близько 60 градусів.