Уявіть собі чудовий зимовий ранок – яскраве сонце низько над горизонтом, білий пух, що хрумтить під черевиками, дерева, вкриті інеєм… Погодьтеся, немає нічого кращого, ніж сісти в теплу автівку і зручно влаштуватися на теплому водійському сидінні. Завдяки стоянковому обігрівачу навіть найзатятіший противник зими змушений визнати, що вона не така вже й погана.
Зима може бути воістину мальовничою. На жаль, чарівність зникає, коли ви плануєте покататися на машині або вирушити в ділову поїздку. Очищення кузова від снігу, зішкрібання льоду зі стекол, дотик до обмерзлого кермового колеса, управління важелем коробки передач, який важко переключити, – ви напевно добре знаєте ці проблеми.
Навіть якщо ви зазвичай залишаєте машину в гаражі, зима все одно час від часу добереться до вас, наприклад, під час поїздки на лижах. Не в кожному готелі в горах є крита тепла парковка. На щастя, є рішення, краще, ніж найкращий скребок для льоду і всі методи для замерзлого замка разом узяті.
Стоянковий обігрівач – навіщо він вам потрібен?
Саме для того, щоб сісти в теплу машину! Тут необхідно розрізняти два терміни: традиційний обігрів автомобіля – це той, який ви вмикаєте тільки після того, як сіли в машину, і якому потрібен деякий час для ефективного підвищення температури в салоні. Стоянковий обігрівач або дизельний автономний обігрівач одразу ж забезпечує вам теплу і доброзичливу атмосферу.
Крім очевидної переваги – перетворення холодного салону на доволі затишне місце – стоянковий обігрівач дає змогу двигуну швидше досягати потрібної температури. Завдяки цьому двигун менше зношується. Ніхто не любить мерзнути, і двигун не виняток.
Опалення автомобіля – типи систем
Існує два основних типи стоянкових опалювачів:
- повітряний;
- водяний.
Їх також часто називають сухими і мокрими стоянковими опалювачами. Також доступні електричні комплекти підігріву, які працюють більш-менш як тепловентилятор, але вимагають підключення автомобіля до зовнішнього джерела живлення.
Як працюють сухі стоянкові опалювачі? Їх основним елементом є генератор, який за допомогою спеціального нагнітача всмоктує холодне повітря зовні, а потім впускає тепле повітря в автомобіль. Процес нагріву відбувається в камері згоряння, а для цього пристрій використовує дизельне паливо.
У „мокрих“ стоянкових опалювачів принцип роботи трохи інший. Головним елементом також є генератор. Він підключений до рідинного контуру в двигуні. Його завдання – нагріти рідину (звідси і назва – водяний обігрів). Для роботи потрібен бензин або дизельне паливо, а спеціальні крильчатки переносять тепле повітря в салон автомобіля.