Без категорії

Чи можна використовувати дизельні обігрівачі на воді?

Безумовно, можна. При цьому вкрай важливо правильно вибрати повітронагрівач для вашого човна, а також скористатися послугами фахівців для його професійного монтажу. Це буде гарантією надійності, безпеки і максимальної функціональності вашого обладнання.

Під час вибору слід враховувати низку чинників, включно з брендом і потужністю обігрівача. Існують також міркування щодо встановлення, такі як:

  • джерело палива;
  • розташування обігрівача;
  • організація вихлопної системи.

Якщо ви ще не замислювалися про це, перш ніж зупинитися на повітронагрівачі, вам також слід подумати, чи відповідає гідравлічна система вашим потребам.

Вибір потужності обігрівача

Вибір обігрівача відповідної потужності для вашого човна може виявитися непростим завданням. Фактори, які слід враховувати, включають:

  • Розмір човна/площі для обігріву.

Розмір площі, що обігрівається, важливіший, ніж розмір усього човна. Величезний човен може мати маленьку каюту і навпаки. Можливо, доведеться опалювати тільки спальні приміщення, а можливо, і весь човен.

  • Кількість випусків.

Довші повітропроводи і додаткові випуски знижують ефективність, тому для управління більшими і складнішими системами потрібні потужніші нагрівачі.

  • Конструкція човна.

Сталеві та алюмінієві човни втрачають тепло набагато швидше, ніж човни з дерева або скловолокна.

  • Де і коли ви плаваєте на човні.

Очевидно, що якщо ви використовуєте човен у північній частині країни, ваші потреби в опаленні будуть істотно відрізнятися від потреб власників човнів на півдні.

Запаси палива для човнових обігрівачів

На борту більшості човнів зазвичай завжди є дизельне пальне, тому найкращий вибір – використовувати наявний запас. Усі дизельні обігрівачі мають невеликі паливні насоси і не можуть прокачувати дизельне паливо через паливопроводи великого діаметру.

Найпростіший спосіб забезпечити подачу палива – встановити новий впускний патрубок в існуючий бак. Якщо можливий доступ до верхньої частини бака, це хороший варіант. Якщо доступ ускладнений, інший варіант – встановити з’єднання з виносним паливним фільтром на головному двигуні або генераторі. Більшість таких фільтрів мають запасний вихід, в якому можна просвердлити різьбу для ніпеля 3/16.

Якщо у вас на борту немає дизельного палива, або воно знаходиться занадто далеко, або його занадто складно використовувати, завжди є можливість використовувати додатковий паливний бак для обігрівача. Його можна встановити в машинному відділенні або в підсобному приміщенні.

З огляду на низьку витрату палива дизельних обігрівачів, навіть бак об’ємом 10 л може дозволити обладнанню працювати безупинно кілька годин.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *